O procedemento de "solicitude de subvencións" ten por obxecto xestionar e controlar as axudas e subvencións solicitadas polos cidadáns ao Concello.
Calquera persoa física ou xurídica que desexe solicitar unha axuda ou unha subvención ao Concello.
Preferentemente de forma telemática a través do botón “Iniciar trámite”. Sie o interesado non utiliza a vía telemática, poderá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro do Concello, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.
Nome: Solicitude de subvencións.
Unidade tramitadora: Intervención.
Inicio do procedemento: A instancia de parte.
Tipo de interesado: Persoa física ou xurídica.
Órgano de resolución: Alcaldía.
Carácter silencio administrativo: Silencio positivo.
Prazo de execución: 6 meses.
Recurso aplicable: Potestativo de reposición / Contencioso - administrativo.
Taxas/Impostos: Non aplica.
Canles de atención: Telemático (Iniciar trámite)
Presencial.