Sede electrónica Concello de Vedra

01:09:20 Xoves 21 de agosto 2025
Estás en:

Detalle trámite

Convocatoria proceso selectivo dunha bolsa de Auxiliares Administrativos Servizo Xestión Tributaria

Neste trámite poderase presentar a solicitude para participar no proceso selectivo para a formación dunha bolsa de auxiliares administrativos para o servizo de xestión tributaria que permita a cobertura interina prevista no artigo 10.1 do Real Decreto Lexislativo 5/2015, do 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei do estatuto básico do empregado público.

  • No Rexistro Xeral do Concello de Vedra en horario de 9:00 a 13:00 horas de luns a venres.
  • Por medios electrónicos, a través do rexistro na sede electrónica do Concello de Vedra (sede electrónica-Emprego público e recursos humanos-Convocatoria bolsa auxiliares administrativos).
  • Por calquera das restantes formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

O prazo de presentación de solicitudes será de cinco (5) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación do anuncio da presente convocatoria no Boletín Oficial da Provincia. 

  • Modelo de solicitude de participación que figura como ANEXO II.
  • Fotocopia simple do DNI, NIE, ou pasaporte.
  • Fotocopia simple do título/certificado acreditativo do CELGA 3 ou equivalente aos efectos de quedar eximidos da realización da proba de coñecemento da lingua galega.
  • Documentación acreditativa para a valoración da fase de concurso de conformidade co disposto na base 7.1 B).
  • Aquelas persoas aspirantes con grao de discapacidade igual ou superior ao 33 por cento poderán solicitar a adaptación e axustes necesarios de tempo e medios para a realización das probas para asegurar a súa participación en condiciones de igualdade de conformidade co disposto na Orde PJC/804/2025 do 23 de xullo, pola que se establecen criterios xerais para a adaptación de medios e tempos e a realización doutros axustes razoables nos procesos selectivos para o acceso ao emprego público de persoas con discapacidade. Neste suposto, deberá achegarse como documentación:
    • Certificado de discapacidade expedido polo órgano competente.
    • Adaptacións concretas que se solicitan. 

Nome: Convocatoria proceso selectivo dunha bolsa de Auxiliares Administrativos Servizo Xestión Tributaria.

Unidade tramitadora: Secretaría.

Inicio do procedemento: A instancia de parte.

Tipo de interesado: Persoa física.

Órgano de resolución: 
Alcaldía.

Carácter silencio administrativo: 
Silencio positivo.

Prazo de resolución: 6 meses.

Recurso aplicable: Potestativo de reposición / Contencioso - administrativo.

Taxas/impostos: 
Consultar as bases da convocatoria.

Canles de atención: 
Telemático (Iniciar trámite).

                                      Presencial.