Sede electrónica Concello de Vedra

03:00:31 Venres 22 de novembro 2024
Estás en:

Detalle trámite

Solicitude de inscrición en actividades de conciliación

É obxecto deste procedemento administrativo facilitar a xestión de solicitudes de inscrición nas diferentes actividades de conciliación xestionadas por cada corporación municipal.

Preferentemente de forma telemática a través do botón "Iniciar trámite". Se a persoa interesada non utiliza a vía telemática, poderá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro do Concello, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.

Programa de Conciliación CONXUGA:

  • Modalidade de asistencia do 1/09 ao 30/06 (Curso Escolar):
  • Modalidade Ludoteca de verán do 1/7 ao 31/8.
  • Libro de familia ou certificado de inscrición de nacemento do menor do Rexistro civil.
  • Informe da vida laboral actualizado.
  • Declaración de IRPF do último exercicio fiscal ou certificado de imputacións de IRPF non ter que presentala.
  • Certificado de empadroamento colectivo, en caso de menores non empadroado/as en Vedra.
  • Título de familia numerosa, no seu caso.
  • Certificado de monoparentalidade, no seu caso.
  • Certificado situación de dependencia de grao II ou III de algún membro da unidade familiar, no seu caso.

Nome: Solicitude de inscrición en actividades de conciliación.

Inicio do procedemento: A instancia de parte.

Tipo de interesado:
Persoa física ou xurídica.

Carácter silencio administrativo: Silencio negativo.

Prazo de resolución: 3 meses.

Recurso aplicable: Potestativo de reposición / Contencioso - administrativo.

Canles de atención:
Telemático (Iniciar trámite).

                                 Presencial.