Sede electrónica Concello de Vedra

01:25:00 Mércores 2 de abril 2025
Estás en:

Detalle trámite

Solicitude de praza na escola infantil municipal

Non hai convocatorias abertas actualmente

Permite presentar electrónicamente a solicitude para unha praza na escola infantil municipal.

  • Sede electrónica do Concello de Vedra
  • Presencialmente, no Rexistro Xeral do Concello de Vedra, en horario de 9 a 14 horas.
  • En calquera dos lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2025, do 1 de outubro, de procedemento administrativo común das Administracións Públicas.

Convocatoria Ordinaria: dende o 01 de marzo ao 31 de marzo (ambos incluidos).

 

Alumnado de RENOVACIÓN

Alumnado de NOVO INGRESO: 

  • Formulario de solicitude de praza.
  • DNI de ambos proxenitores.
  • Libro de familia ou certificado de inscrición do nacemento no Rexistro Civil.
  • Declaración de IRPF do último exercicio fiscal de ambos proxenitores.
  • Acreditación da situación laboral de ambos proxenitores (última nómina, xustificante de pago de autónomos, xustificante de pensións ou prestacións públicas, demanda de emprego).
  • Certificado de padrón colectivo, no suposto de familias empadroadas noutro Concello.
  • Título de familia numerosa, de ser o caso.
    Título de familia monoparental, de ser o caso.
  • Sentenza de separación, divorcio ou nulidade e documento convenio regulador, de ser o caso.
  • En caso de circunstancias especiais ou excepcionais, xustificante que as acredite.

Formulario de aceptación en caso de ser concedida a praza.

Nome: Solicitude de praza na escola infantil municipal.

Inicio do procedemento: A instancia de parte.

Tipo de interesado: Persona física ou xurídica.

Canles de atención: Telemático (Iniciar trámite)

                                 Presencial.